dilluns, 25 de març del 2013

La parella d'avis

Hola de nou!!

El dimecres passat, el primer dia complert de primavera, va ser l'aniversari de l'avia d'en Ramon, i el dia següent el seu sant, Santa Dolors. En Ramon em va demanar que li fes una nineta, i jo li vaig fer, però a més a més vaig decidir fer també l'avi.
L'avia, quan anem a algun dinar, sempre va molt moderna i presumida, i a l'avi mai li falta la seva boina.
El dissabte, doncs, els hi vam anar a portar les ninetes, i els hi van agradar molt, però per l'avi hi havia un defecte (i amb tota la raó), doncs la boina que li havia fet no era ni de la forma ni del color que la porta ell. Avui, doncs, li hem portat la boina tal i com la porta. "Ara sí que tant l'avia com jo som exactes", m'ha dit l'avi.
M'ha agradat molt que l'avi sigués sincer, així ha quedat del tot content, i també m'ha fet molta il·lusió que els hi agradessin.

A veure si us agraden tant com a ells!

                              La Dolors i en Ramon

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada