divendres, 29 de març del 2013

El bomber

Bon divendres a tothom!!

Ahir i avui han estat uns dies molt productius per a mi. Ahir vaig fer una nineta que em van encarregar, però encara no us la puc ensenyar perquè és un regal i la persona en qüestió encara no l'ha rebut. 
I avui he fet una altra nineta, en aquest cas per als meus nebots, l'Ernest i l'Enric.Al principi de començar-ne a fer, em van dir que volien que els fes una nineta bomber. De seguida m'hi vaig posar però el resultat no em va agradar, així que he anat agafant pràctica, i avui m'he decidit a tornar-la a fer. Avui el resultat ja m'ha agradat, així que els hi donaré el diumenge que tenim dinar familiar de pasqua i de celebració del 5è aniversari de l'Enric...ufff, que gran ja!!! 
Els petits són els més exigents, així que espero que creguin que el bomber té tot el necessari i els agradi.

 De cara

 De costat

 D'esquena

                                         
     Detall de la placa del braç


El casc (el que més m'ha costat)

Bé, doncs ja us informaré què els ha semblat als petits!

Fins molt aviat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada