dilluns, 18 de març del 2013

La meva primera Nineta

Benvinguts i benvingudes a aquest nou blog, a un blog de ninetes. 
Qui ja heu vist aquestes nines a algun lloc o aquells/aquelles que en feu, pensareu: "Això són fofuchas", i teniu tota la raó, però jo els he anomenat Ninetes per la simple raó de personalitzar-les, ja que ara se'n veuen a molts llocs.
Us explico una mica el perquè he començat a crear Ninetes. 
Quan jo era petita adorava les nines, en tenia moltes i m'encantava jugar amb elles. Ara també m'agraden, però és clar, no hi jugo!! Un dia, mirant diferents pàgines per internet, vaig veure les fofuchas i em vaig començar a interessar en com es fan, el material, vaig visitar molts blogs... fins que em vaig decidir a crear-ne. La primera, com podeu imaginar, no em va sortir massa bé, però no vaig desistir fins que el que creava començava a tenir forma.
En fer Ninetes he trobat la ocasió de crear nines (quelcom que adoro) tot fent manualitats, una altra de les meves aficions. 
Així doncs, ara que ja en porto fetes unes quantes, he fet cas a en Ramon (el meu home), i m'he iniciat en el món del blog, així les Ninetes que vaig creant no es queden només en el cercle més íntim i més gent pot gaudir-ne i opinar dels diferents models que vaig elaborant. Per tant, he de donar les gràcies a en Ramon per animar-me a continuar amb aquesta meva afició, i a tots aquells i aquelles que quan han vist les Ninetes han opinat i m'han engrescat amb els seus comentaris.

Ara que ja us he explicat una mica els meus inicis, us adjunto la foto de la primera Nineta que vaig crear (bé, la segona, ja que us he advertit que la primera no tenia massa forma).



3 comentaris:

  1. Molt bé, Eva!

    Fantàstic aquest blog, m'encanta el títol, les ninetes de l'Eva. Aquesta primera es podria dir que ets tu, no?? Sou clavades!

    Felicitats per aquesta iniciativa!

    Molts petonets

    ResponElimina
  2. Gràcies Paula! Potser inconscientment em vaig fer a mi..jeje!!

    ResponElimina